هود آشپزخانه برند استیل البرز
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

کمپانی استیل البرز در آغاز فعالیت خود در شهر شیراز با استفاده از ماشین آلات پیشرفته اقدام به تولید سینک های معتبر کرد و پس از آن تولیدات خود را گسترش بخشید و وارد عرصه تولید هود آشپزخانه برند استیل البرز و اجاق گاز شد. این کمپانی یکی از معتبر ترین و بهترین کمپانی های ساخت انواع هود است که در خاورمیانه توانسته از برند های پر فروش و محبوب به شمار آید.  هود آشپزخانه برند استیل البرز سالیانه به بیش از ۴۰ کشور خاور میانه صادر می شود.

برای راهنمای رایگان خرید هود آشپزخانه استیل البرز با شماره 09194109168 تماس بگیرید

نکات انتخاب هود مناسب آشپزخانه

برای خرید و انتخاب هود مناسب برای آشپزخانه باید نکات فراوانی را رعایت کرد با ما همراه باشید با نکات انتخاب هود مناسب آشپزخانه . یک هود مناسب برای آشپزخانه باید بتواند علاوه بر مکش مناسب باعث تصفیه هوا نیز شود. بنابراین باید مکش هود را متناسب با نیاز خود انتخاب کرد. از طرفی یک هود مناسب باید از سایزی متناسب با دکوراسیون آشپزخانه برخوردار باشد معمولا برای آشپزخانه های کوچک باید هود کوچک هم استفاده کرد و البته سایز هود باید با سایز اجاق گاز متناسب باشد تا جلوه زیبایی برای آشپزخانه به وجود آورد.

چرا هود آشپزخانه برند استیل البرز

شما فکر می کنید چرا هود آشپزخانه برند استیل البرز  را برای آشپزخانه ها بهتر است انتخاب کنید؟ در درجه اول باید گفت که این برند در سر دسته سایر برند های ایرانی قرار دارد و هود برند استیل البرز مکش بسیار مناسب و بالایی دارد به گونه ای که پاسخ گوی استفاده زیاد می باشد. از طرفی موتور استفاده شده در هود استیل البرز مقاومت بالایی دارد و با استفاده از توان بالا طول عمر بسیار بالایی دارد که متناسب با هر دکوری ساخته  شده است.

انواع هود آشپزخانه

هود های آشپزخانه با توجه به ساختار ، برند، نصب و دیگر ویژگی ها دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه برخی از آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد. بنابراین با ما همراه باشید تا انواع هود آشپزخانه را به شما معرفی کنیم.

  • هود تو کار
  • هود زیر کابینتی
  • هود شومینه ای
  • هود جزیره ای
  • هود مورب
  • هود استیل
  • هود شیشه ای
  • هود چوبی

هود شومینه ای

هود شومینه ای یک مدل هود آشپزخانه است که شبیه به یک قیف بر عکس شده است. این قیف به دیوار متصل می شود. از طرفی  هوا کش هود برند استیل البرز قابلیت نصب بر روی دیوار یا کابینت را دارد. هود شومینه ای از جنس استیل و  شیشه ساخته شده است و فیلتر های آن از جنس آلومینیوم است که قابلیت شست وشو دارند. معمولا هدایت این نوع هود به صورت استفاده از صفحه لمسی، ریموت کنترل و  دکمه کنترلی می‌ باشد. لامپ های این مدل نیز از نوع هالوژن است البته برخی از این لامپ ها در مدل های ال ای دی نیز طراحی می‌ شوند.

هود تو کار

می‌ توان گفت که هود تو کار از نظر کارایی شبیه به هود مورب است‌. هم چنین از لحاظ سیستم صدا کاملا مشابه با مدل هود های مورب است. هود تو کار همان طور که مشخص است در زیر کابینت به شکل مخفی نصب می شود. معمولا سایز این نوع هود باید متناسب با اجاق گاز طراحی شود تا دکور آشپزخانه را به هم نزند‌ . البته این نوع هود برند استیل البرز معمولا برای دکور های آشپزخانه معمولی استفاده می شود.

هود جزیره ای

هود جزیره ای نیز یکی دیگر از مدل های هود است که در آشپزخانه هایی با دکور فانتزی کاربرد دارد. در کل این نوع هود به آشپزخانه شما نمایی لوکس و مدرن اهدا می کند. دلیل استفاده از این نام برای هود این است که در بالای میز جزیره آشپزخانه استفاده می شود. معمولا استفاده از این مدل هود برند استیل البرز در آشپزخانه های کم پخت و پز استفاده می شود به همین دلیل مکش آن نسبت به سایر هود ها تا حدودی کمتر بوده  اما به میزان کم که دلیل آن هم صفحه کوچک مکشی است که در ان قرار دارد.   معمولا شکل این نوع هود به صورت مکعب، استوانه و کره ای ساخته می شود.

 

نکات پس از خرید هود استیل البرز

پس از خرید هود استیل البرز فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ این محصول را با بی نظیر ترین بسته بندی به شما ارائه می دهد. شما با انجام خرید هود به صورت اینترنتی می‌ توانید از وقت خود صرفه جویی کنید و بهترین هود ها را در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. پس از خرید باید به نکاتی توجه کنید که یکی از این نکات سپردن اقدامات نصب هود به دست نصاب های ماهر است که در این مورد نیز فروشگاه کالا۱۱۸ با قرار دادن دفترچه راهنما برای نمایندگی ها و نصاب های ماهر هود به شما کمک کرده است که هود برند استیل البرز را به راحتی نصب کنید.

لیست قیمت هود استیل البرز

لیست قیمت هود استیل البرز با توجه به سایز و مکش و نوع موتوری که در آن استفاده شده است تعیین می شود. با این حال هود ها از نظر کارکرد نیز دارای قیمت های متفاوتی هستند. اما هود برند استیل البرز به دلیل این که یک هود تولید ایرانی است در کل قیمت بالایی ندارد اما دلیل تفاوت قیمت  در این برند هود،  برای سال تولید و توان نوع موتوری است که در آن استفاده شده است. بدین ترتیب می توانید هود مناسب آشپزخانه و لیست قیمت انواع هود را در سایت کالا ۱۱۸ مشاهده کنید.  

از کجا هود آشپزخانه استیل البرز بخریم؟

شما فکر می کنید که بهترین هود را باید از کجا تهیه کرد؟ و ازکجا هود آشپزخانه استیل البرز بخریم؟ شما می توانید به مرور گر گوشی خود رفته و فروشگاه اینترنتی کالا ۱۱۸ را سرچ کنید و خرید هود را از این سایت انجام دهید. معمولا هود هایی که کالا ۱۱۸ به کاربران خود ارائه می دهد دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. هود برند استیل البرز نیز از این قائده مستثنی نیست و برای این هود گارانتی در حدود ۱۰ سال و خدمات پس از فروش ۸ ساله ارائه می شود. بنابراین خرید هود مناسب را باید از فروشگاه های معتبر انجام داد.

هود مناسب از چه برندی است؟ هود مناسب از تمامی برند های ایرانی می باشد برند های ایرانی نظیر : الماس، استیل البرز و ایلیا استیل و ... از هر نظر مناسب اند.

آیا هود خارجی بهتر است یا ایرانی؟ در پاسخ به این سوال با جرئت می توان گفت که استفاده از هود های ایرانی بسیار بهتر از هود های خارجی است چرا که هود ایرانی با توجه به میزان مصرف هم‌وطنان ساخته شده است.

کدام هود ارزان قیمت تر است؟ هود های ایرانی، ارزان ترین قیمت ها متعلق به هود های برند های ایرانی است که در این بین نیز برند درسا و استیل البرز از همه ارزان ترند.

کم صدا ترین هود ها کدام اند؟ هود هایی که توان موتور کمتری دارد و اندازه ان ها کوچک است کم صدا ترند.

 





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: